niedziela, 5 stycznia 2014

MATOWY MAKIJAŻ

Witajcie w Nowym Roku :)
Huczny Sylwester za nami, pora na makijażowe inspiracje.
Dziś matowo, z paletką Sleek Au Naturel. W tym makijażu użyłam dwóch cieni: jasnego cienia w kolorze kości słoniowej (Nugat) i ciemnego brązu lekko wpadającego w mahoń (Regal). 
Matowe cienie jak już wcześniej wspominałam to wyższa szkoła jazdy. Ważne jest ich dobre wyblendowanie, czyli roztarcie, by kolory się ze sobą połączyły niewidzialną granicą. Do tego potrzebujecie pędzelków, nie wystarczy zwykła pacynka.. i niee... palcem też tego nie zrobicie :) Wiem, że jest wiele z Was, które tak właśnie aplikują cienie, ale uwierzcie mi PĘDZELEK JEST NIEZBĘDNY :)
Moim ulubionym pędzelkiem do rozcierania jest ostatnio pędzelek z firmy Elf all over eyeshadow brush! Jest to dla mnie odkrycie, nie sądziłam że będzie aż tak cudowny. Mięciutki, precyzyjny i dobrze wykonany (trzonek z bambusa). 

źródło: kosmetykomania.pl
Na twarz nałożyłam podkład Rimmel Wake Me Up w kolorze 100 Ivory, recenzję tego podkładu znajdziecie TUTAJ
Jeśli chodzi o brwi, to moje kolejne odkrycie. Połączyłam Duraline z Inglota z brązowym cieniem i tym sposobem wyszła mi farbka do brwi. Polecam tym z Was, które chcą podkreślić swoje brwi, a jak dotąd męczyły się z kredką. Spróbujcie tego sposobu, ja jestem zachwycona.

Przejdźmy do makijażu oczu
Całą powiekę górną i 1/3 dolnej od wewnętrznego kącika pokrywamy jasnym cieniem 
Zewnętrzny kącik oka zaznaczam ciemnym cieniem i rozcieram do połowy powieki. Blendowanie jest niezwykle ważne. W połączeniu tylko dwóch kolorów o tak skrajnych barwach można narobić sobie plam. Dlatego zacznijcie od drobnej ilości ciemnego cienia na pędzelku, rozcierajcie i dokładajcie koloru. Takim sposobem nie powinnyście zrobić sobie ku ku :)


3/4 dolnej powieki również zaznaczam ciemnym brązem
Malujemy linię kreskę nad górną linią rzęs. Możemy zaznaczyć je bardziej, grubszą kreską lub też pomalować linie wodną oka na czarno jeśli chcemy, by makijaż był mocniejszy.


Tuszujemy rzęsy. W moim wypadku jest to tusz MaxFactor 2000 Calorie
Zaznaczamy usta Miss Sporty Hollywood Forever 118 Sweet Dance. Również jest moim ulubieńcem, pięknie nawilża usta, ma niezwykłą pigmentację i  utrzymuje się bardzo długo. Polecam!
Konturujemy buzię ja użyłam Sleek Contur Kit






Pozdrawiam
Aleksandra

Brak komentarzy: