piątek, 22 listopada 2013

NOWY PODKŁAD MAYBELLINE AFFINI MAT

Witajcie :)

Jakiś czas temu szukając nowego podkładu natknęłam się na szafę Maybelline. Hmm... dawno nie kupowałam ich podkładów. Zobaczyłam, że wypuścili nowość AFFINI MAT. Cena była interesująca 27zł i te piękne jasne kolory - mój kolor 09 OPAL ROSE :) Złapałam za tester... i zasilił moją kolekcję. Teraz krótka recenzja. 


KONSYSTENCJA I APLIKACJA
Jego BARDZO rzadka konsystencja sprawia, że łatwo się go rozprowadza po twarzy, aleee niemiłosiernie leje się po palcach :) Trzeba uważać, bo chwila nieuwagi i... ups... :) Polecam rozetrzeć go na twarzy pędzlem, a następnie wmasować go palcami. Dzięki takiej aplikacji podkład idealnie wniknie w każdy zakamarek skóry.


 KRYCIE
Nabawiłam się drobnych przebarwień na skórze, ale dzięki temu mogę pokazać Wam jakie krycie ma AFFINIMAT. Dobrze sprawdzi się przy niewielkich niedoskonałościach. Ja z jego krycia jestem bardzo zadowolona. Same zobaczcie jak ładnie je zakrył bez użycia korektora :)

przed aplikacją
po aplikacji AFFINIMAT
EFEKT MAT
Producent obiecał matujące efekty i faktycznie tak jest, jednak polecam wzmocnienie podkładu sypkim pudrem. 

DLA JAKIEJ CERY? 
Mam cerę mieszaną, jednak ostatnio miejscami stała się sucha (zmiana temperatur, ogrzewanie) i muszę przyznać, że podkład dodatkowo uwydatnił suchość skóry. Zwijał się w zmarszczkach mimicznych i wyglądał nieprzyjemnie, dlatego ważne jest przy suchej skórze przed aplikacją dokładnie ją nawilżyć. Jednak dla skóry tłustej będzie IDEALNY :)

Podsumowując jestem zadowolona z zakupu. Podkład za 27zł, bardzo wydajny, delikatnie kryjący i w pięknych jasnych kolorach. Jeśli macie skórę suchą i nie lubicie bawić się z aplikacją...nie kupujcie go. Jednak gdy macie tłustą skórę... jest to podkład dla Was :) 

Kot Leon też poleca :)


Pozdrawiam
Aleksandra

2 komentarze:

sophie czerymoja pisze...

obłędny kot! <3

Unknown pisze...

Leoś dziękuje za komplement ;)