poniedziałek, 17 lutego 2014

REGENERACJA WŁOSÓW - ZRÓB SOBIE KREM

Witajcie!

Chciałabym już po raz kolejny przestawić produkty firmy ZRÓB SOBIE KREM, które pomogą nawilżyć i zregenerować nasze włosy. Moje postanowienie to intensywna pielęgnacja włosów. W okresie zmian temperatur i pór roku nasze włosy są bardziej osłabione i wypadają. By mieć piękne, lśniące włosy na lato musimy zadbać o nie już teraz. 

Oto naturalne składniki, które nam w tym pomogą:

Hydrolizat keratyny: zawiera aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów. Nawilża włosy, dodaje im blasku i nawilża. Składniki wnikają  w strukturę włosa i osłaniają je. 
Organiczny olej arganowy: ostatnio zrobiło się o nim głośno i w drogeriach jest masa produktów 'z arganem' Jednak by mieć pewność, że używamy prawdziwego oleju zachęcam do kupna tego naturalnego i dodawanie go do jakiegokolwiek szamponu, czy odżywki. 
Potrójny kwas hialuronowy 1.5%: cudo nawilżające, nie tylko do twarzy, ale również można zastosować np. na zniszczone, suche końcówki mieszając z jakimkolwiek olejem.
Frakcja olejowa masła Shea: natłuszcza i nawilża, zawiera prowitaminę A, witaminy F i E. 
Naturalny olej Tamanu: pierwszy raz o nim usłyszałam, jego zastosowanie jest ogromne OLEJ TAMANU
Hydrolat z kwiatu głogu: służy do pielęgnacji włosów kruchych, łamliwych, suchych. Ja na pewno zrobię sobie z niego płukankę do włosów! 
Naturalny olej żurawiny wielkoowocowej: zawiera minerały takie jak: wapń, żelazo, magnez, potas, fosfor, cynk, sód, miedź, mangan. 
Hydrolat z kwiatu lipy: działa ochronnie i oczyszczająco. Również zastosuję go jako płukankę.
Olej Monoi: to nowość w sklepie Zrób Sobie Krem... Zawiera minerały i dużo witamin: B1, B2, B3, B6, C i E. Muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Pięknie pachnie, ma delikatną konsystencję. Wypróbowałam go już na suche końcówki włosów i pięknie je nawilżył dodając im blasku :) Zobaczymy co dalej. Na razie wielki plus!
Witamina B3: poprawia kondycję włosów i zapobiega ich wypadaniu. Pomaga w walce z łupieżem.

Zrób Sobie Krem


Przetestowałam już część tych dobrodziejstw natury. Moje włosy zaznały więcej pielęgnacji i porządnych składników odżywczych. Odwdzięczyły się mi blaskiem i lepszym nawilżeniem. Na razie mam dla Was jedną miksturę, którą zrobiłam za pomocą w/w produktów.

1 łyżeczka maski do włosów BioVax naturalne oleje (jeżeli macie inną maskę również możecie jej użyć)
1/2 łyżeczki oleju arganowego
1/2 łyżeczki witaminy B3
parę kropel kwasu hialuronowego 1.5%
1/2 łyżeczki frakcji olejowej masła Shea 
parę kropel oleju Tamanu 
1 łyżeczka kreatyny (ją dodajemy na końcu i mieszamy wszystkie składniki ze sobą)

Maseczki użyłam na wilgotne włosy, trzymałam pod termo czepkiem przez ok. godzinę delikatnie podgrzewając, by otworzyć łuski włosów. Efekt... dużo gładsze, bardziej miękkie i mocne włosy. 

Zachęcam byście spróbowały jeśli macie problem z suchymi, zniszczonymi włosami. Są to czyste składniki które mają ogrom zastosowań!

P.S zapraszam na poprzednie recenzje.

Recenzja ZRÓB SOBIE KREM
Recenzja ZRÓB SOBIE KREM

Pozdrawiam
Aleksandra

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam Mam pytanko czym różni się hydrolizat keratyny od keratyny czystej 100% ?? Co lepsze??