środa, 5 marca 2014

ISIS PHARMA Glyco-A 12% krem na trądzik

Witajcie!
Dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat Isis Pharma Glyco-A 12% (peeling kosmetyczny). Stosuję go już od miesiąca. Zanim go kupiłam przeczytałam parę opinii i postanowiłam, że go wypróbuję. Jest to krem z kwasem glikolowym (stężenie 12%), który ma właściwości złuszczające i oczyszczające.

Isis Pharma Glyco-A 12%

Stosowanie. Producent na opakowaniu zaznaczył, by "oswajać" skórę z kremem. W początkowej fazie nakładamy na godzinę, dwie i zmywamy. Można stosować codziennie, wydłużając nieco czas i w końcu zostawić na całą noc. Nie złuszcza skóry w sposób jaki robił to Avene Triacneal (wystarczyło lekko przesadzić z kremem i rybia łuska na twarzy gwarantowana). Ten krem wydaje mi się nieco delikatniejszy, ale równie pomocny i skuteczny. Ma lekką dobrze wchłaniającą się konsystencję. Jeśli chodzi o moje odczucia, skóra widocznie się rozjaśniła. Zaskórniki zostały zlikwidowane i cera stała się BARDZO gładka. Zauważyłam, że naskórek jest dużo cieńszy i delikatniejszy. Skóra po aplikacji przez chwilę pieczę, ale to odczucie szybko ustaje.Producent we wskazaniach zastosowania Isis Glyco-A 12% pisze, że krem skutecznie radzi sobie z bliznami potrądzikowymi i oznakami starzenia. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Kupiłam go w internetowej aptece za 38zł . Skutkiem ubocznym, jak to często niestety jest, było wzmożenie zaskórników na twarzy. Trwało to przez krótką chwilę. Jest to nieuchronne, ponieważ skóra musi oczyścić się z głębszych partii, by być gładka i zdrowa. Dlatego nie zrażajmy się od razu do tego kremu. Jest to konieczne, by później cieszyć się ładną cerą. Polecam dziewczyną, które szukają czegoś co zwalczy trądzik, przebarwienia, czy zaskórniki i nie wysuszy przy tym skóry.

Pozdrawiam
Aleksandra

3 komentarze:

Zielona Papryczkaa pisze...

Dzięki Ola za recenzje, wypróbuję ten krem :)

Anonimowy pisze...

Podoba mi się Twój blog, sporo tu ciekawych rzeczy, ale na litość boską, ogarnij ortografię. Jeśli szanujesz czytelników, a myślę, że tak jest, to sprawdź czasem pisownię w słowniku albo daj komuś do sprawdzenia...

Pare Twoich błędów:
-polecam "dziewczynĄ";
-rzęsy będą wydawać się "gęstRZe";
-Pewnie "nie jedna" z Was.

Mogłabyś też pomyśleć o makijażach dla dziewczyn o innym kolorze oczu niż zielony, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że zielonookie dziewczyny są w zdecydowanej mniejszości.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Dziękuję za uwagi :)
Wszystkie błędy zostały poprawione. Niestety bywa i tak, że gdy piszę się coś w natchnieniu "na szybko" bęc ... i mamy błąd. Pewnie nie raz jeszcze się to zdarzy, ale będę wdzięczna za każde zwrócenie mi na to uwagi :)
Jeśli chodzi o makijaże dla dziewczyn o innym kolorze oczu niż zielony...hm. Na moim blogu jest dużo makijaży uniwersalnych. Chociażby ostatni "Make Up- Krokus" pięknie sprawdzi się u dziewczyn z piwnymi, bądź czarnymi oczami:) Ale również dziękuję za tę uwagę.
Pozdrawiam Anonimowego czytelnika
Aleksandra