piątek, 17 stycznia 2014

ZIAJA PRO KREM-MASKA POD OCZY

Witajcie!
Dziś kolejny post na temat pielęgnacji i recenzja w jednym. Miesiąc temu nabyłam pierwszy w moim życiu krem regenerujący pod oczy. Poleciła mi go mama. Ziaja Pro Maska-Krem pod oczy z ceramidami. To krem z profesjonalnej serii tej firmy, do użytku w gabinetach kosmetycznych.
Z wiekiem skóra wokół oczu wiotczeje i pojawiają się pierwsze zmarszczki. Dlatego pomyślałam o tym, by już zacząć pielęgnację. Prawie wszystkie makijaże na bloga wykonuję na sobie, prócz tego maluję się na co dzień. Skóra wokół oczu jest bardziej narażona i wrażliwa na pocieranie np. demakijaż. Źle nawilżona skóra będzie wyglądała na starszą!


Zastosowanie kremu: skóra bardzo sucha, zwiotczała, odwodniona
Działanie: odczuwalnie nawilża, wygładza zmarszczki
Krem natychmiastowo wchłania się w skórę, nie pozostawia żadnej warstwy, która by się rolowała itd. Jest dość gęsty, ale nie ma żadnych problemów z jego aplikacją. Już po pierwszej aplikacji widocznie napina i nawilża skórę. Bogaty w ceramidy, które zapobiegają przed nadmierną utratą wody. Kwas hialuronowy tworzy naturalny film wzmacniający barierę hydrolipidową skóry. Idealnie nadaję się pod makijaż, by nawilżyć okolicę oczu!  Cena ok 30zł w sklepach stacjonarnych ZIAJA, ok. 20 zł kupując przez Internet

Ja jestem bardzo zadowolona, nie spodziewałam się tak szybkiego nawilżenia skóry. Na pewno spróbuję inne kremy Ziaja Pro pod oczy.

Pozdrawiam
Aleksandra

3 komentarze:

Camillie Fashion pisze...

ciekawa recenzja i produkt. bardzo lubie kosmetyki Ziaji, przede wszystkim nie uczulaja :)
zapraszam do siebie

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo :)

Anonimowy pisze...

Polecam super krem