niedziela, 24 listopada 2013

SUBTELNE ZŁOTO

Witajcie:)
Na stronie facebookowej poruszałam temat Andrzejek. Obiecałam inspiracje makijażowe. Była prośba o złoto...:) Dlatego dziś łatwy w wykonaniu, subtelny, wieczorowy makijaż powiększający oczy w złocie. Wybaczcie, ale po raz kolejny w makijażu przemyciłam nieco fioletu :) Jeśli wolicie możecie użyć: brązu, czerni, granatu bądź zieleni. Zapraszam na tutorial...

1. Jasny złoty cień nałóż na całą powiekę ruchomą (paletka Sleek Vintage Romance)


2. Zewnętrzny kącik oka aż do załamania powieki zaznaczamy ciemnym złotym brązem 


 3. Górną linię rzęs zaznaczamy czarną kreską.


4. By makijaż miał nieco koloru możemy dolną powiekę urozmaicić np....fioletem :)


Tuszujemy rzęsy



Jeśli chodzi o usta to zachęcam do użycia pomadki lub błyszczyku w naturalnym kolorze ust, bądź delikatnym różu (Błyszczyk Miss Sporty Hollywood 140)

Miss Sporty 140 Pasadena

Szybko, łatwo i bardzo elegancko :) Do tego mała czarna, ekstra dodatki i Andrzejki są Wasze! 




Mam nadzieję, że któraś z Was skusi się na taki makijaż :)


Ze specjalnymi pozdrowieniami dla Edyty :)

Aleksandra



P.S. zapraszam do polubienia MakeBeautyBy na Facebook-u

https://www.facebook.com/pages/Make-Beauty-By/135541106605323

3 komentarze:

Zielona Papryczkaa pisze...

ta propozycja mi się bardzo podoba ! :)) zachwycam się i zachwycam.

Unknown pisze...

No to zapraszam do spróbowania :) poproszę o zdjęcie jak wyszło :)

Zielona Papryczkaa pisze...

postaram się ale aż strach się bać co mi wyjdzie ;)