piątek, 10 stycznia 2014

EKSPRESOWA MIKSTURA NA SUCHE WŁOSY

Witajcie!

Nowy rok, nowe odkrycia. Dziś podzielę się z Wami przepisem na miksturę mojego autorstwa, która powinna nawilżyć i wygładzić suche i zniszczone włosy. Moje włosy bardzo szybko "postawiła na nogi". Nakłada się ją na suche włosy.


Skład:
Łyżka maski do włosów BioVax (ja użyłam naturalne oleje)
Łyżeczka maski Joanna Argan Oil 
Łyżeczka nafty kosmetycznej do włosów
Łyżeczka olejku ze słodkich migdałów
Dwie pompki olejku z Marion (oleje orientalne)
Jedna pompka olejku Alterra z awokado
Parę ml mgiełki Radical wzmacniającej włosy (zapomniała zapozować do zdjęcia :)
Parę kropel naturalnego oleju z czarnuszki siewnej

Wszystkie te produkty mieszamy ze sobą, nakładamy na suche włosy, zakładamy czepek, wpuszczamy suszarką trochę ciepłego powietrza (otwieramy łuskę włosa) i tak sobie siedzimy i czekamy :) Po ok 30min można umyć włosy szamponem, nie używając już żadnych dodatkowych odżywek podczas mycia.
Oczywiście jeśli macie inne olejki , bądź inna maskę do włosów w domu możecie je wypróbować.

Co zauważyłam u siebie? 
Miękkie, nawilżone, wygładzone włosy, wyglądające na zdrowsze. Co ja się będę rozpisywać! Spróbujcie same.

Serdecznie polecam!

Pozdrawiam
Aleksandra

2 komentarze:

Camillie Fashion pisze...

swietny przepis na miksture odzywiajaca wlosy :) koniecznie musze sprobowac, wydaje sie to skomplikowane, ale mysle, ze warto :)
z przyjemnoscia obserwuje!
wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
zapraszam na nowy post

Unknown pisze...

Dziękuje bardzo ;) wzajemnie wszystkiego dobrego