piątek, 13 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNE "DO IT YOURSELF-DIY"

Witajcie!
Gorączka świąt już coraz bliżej :) Zakupy, prezenty... a czy macie chwile, by udekorować swoje mieszkanie, dom? Dziś mam dla Was parę pomysłów, które znalazłam w Internecie, jak szybko, łatwo , ciekawie i samodzielnie wystroić swoje gniazdko, zapraszam.

BIBUŁKOWE CHOINKI



WESOŁE BAŁWANKI


ELEGANCKI ŚWIECZNIK


KOLOROWE PINGWINY
To mój faworyt jeśli chodzi o świąteczną dekorację. Dowód na to, że można zrobić coś z niczego :)


OWOCOWA RADOŚĆ
Piękna, a za razem smaczna dekoracja na świąteczny stół. Któraś z Was ma w planach ją zrobić?


LUKROWANE PIERNIKI
Mniam mniam :)


I jak macie jakieś pomysły? Może macie to już za sobą i wszystko czeka już na święta? 


Pozdrawiam
Aleksandra

5 komentarzy:

Kocham być Kobietą! pisze...

Jakie cudeńka! :) ♥

Anonimowy pisze...

Ciekawy post!!!

Kiniaczek pisze...

Super pingwinki !!

Anonimowy pisze...

Fajne pomysły, tylko czemu nie podajesz źródeł zdjęć? Sama ich chyba nie zrobiłaś. :)

Unknown pisze...

Masz rację na dwóch zdjęciach nie ma źródła, na reszcie są jako znaki wodne. Nie jestem pewna co do tych dwóch, źródłem jest wujek Google