czwartek, 5 grudnia 2013

BŁĘKITNE OKO

Witajcie! 
Dzisiaj makijaż na Monice, mojej czytelniczce. Miałyśmy okazję się spotkać i porozmawiać o makijażu, o tym jak z nim sobie radzić i że to wcale nie jest takie trudne :) Monika ma małe piwne oczy i piękne duże usta. Make up powiększający oczy w kolorach srebra, błękitu, granatu, fioletu. Górna powieka srebrno-błękitna, dolna zaznaczona delikatnym fioletem. Spójrzcie na efekty :)

Monika w moich rękach :)
Monika ma bardzo krótkie brwi, jeśli i Wy macie z tym problem wydłużcie je ciemno-brązowym cieniem.

Kosmetyki
Podkład: Rimmel Wake me Up 100 Ivory
Puder: Miss Sporty So Matt 001
Konturowanie Twarzy: Sleek Countur Kit Light
Baza pod cienie: ArtDeco
Cienie: Sleek Storm
Eyeliner w żelu: Rimmel Black
Tusz do rzęs: MaxFactor 2000 Calorie
Szminka: Miss Sporty



Pobawiłam się również włosami i zrobiłam Monice drobne loki, które dodały jej jeszcze więcej kobiecości i świetnie zgrały się z makijażem.



A jak Wam podoba się ten make up?

Pozdrawiam
Aleksandra

4 komentarze:

Kocham być Kobietą! pisze...

Ładnie :) Niebieski makijaż oka sprawia, że tęczówka wydaje się być innego koloru - Twoje oczy na kilku zdjęciach są brązowe, a na kilku zielone :D

Zielona Papryczkaa pisze...

Olu jeszcze raz pięknie dziękuję za to miłe przeżycie, ja do dzisiaj nie mogę wyjść z zachwytu nad tym makijażem :) niby to ja ale taka całkiem inna :))

co do tych oczu to faktycznie mam brązowo - zielone, M się śmieje, że jak jestem szczęśliwa i podekscytowana to mi się zmieniają na zielone trochę jak kameleon ;)

dziękuję bardzo mnie uszczęśliwiłaś ! :)

Unknown pisze...

Mi również było miło;) cieszę się, że Ci się podobało i że Cię uszczęśliwiłam :)fajnje to czytac. Makijaż potrafi poprawic zły humor ;)

Zocha-Fashion pisze...

Bardzo mi się podoba kochana :)
Pozdrawiam serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/