sobota, 16 lutego 2013

POZBĄDŹ SIĘ PRZEBARWIEŃ!

Witam!

Tematem dzisiejszego dnia będzie walka z przebarwieniami i sposoby na ich zwalczenie. Ja walczyłam z przebarwieniami potrądzikowymi. Jednak jest wiele rodzajów przebarwień: przebarwienia pozapalne (czyli właśnie potrądzikowe, po wysypce czy po uczuleniu), piegi, plamy soczewicowate (powstające na skutek promieni słonecznych i procesu starzenia), melasma (brązowe plamy zazwyczaj spowodowane zmianami hormonalnymi: ciąża, menopauza, stosowanie antykoncepcji hormonalnej). Można z nimi walczyć domowymi sposobami. Regularna walka i stosowanie kosmetyków redukujących przebarwienia pomoże nam wyrównać koloryt skóry. Mam dla Was parę rad! Zacznę od domowych sposobów. Jest ich dużo jednak ja wybrałam sprawdzone i skuteczne!

Po pierwsze TONIK Z CYTRYNY! Pisałam już o tym magicznym owocu TUTAJ Jest to jeden z najlepszych sposobów, by nasza skóra stała się promienna i by odzyskała swój równomierny odcień!

źródło: vitalab


Po drugie OGÓREK. Zawiera dużo soli mineralnych i witamin. Działą wybielająco, a jego delikatny zapach działa relaksująco. Ogórek pokroić w plastry i nałożyć na twarz. (jednak z tą maseczką radzę zaczekać do sezonu, te z marketu są małowartościowe i przez nawozy jakimi są traktowane możecie nabawić się uczuleń, podrażnień czy krost!)

fot. sxc.hu


Po trzecie RUMIANEK, który ma właściwości przeciwzapalne. Łagodzi podrażnienia i jest skuteczny w walce z trądzikiem (nie należy go nadużywać ponieważ może uczulić!). Wystarczy zaparzyć rumianek i przemywać nim twarz, można również zrobić sobie rumiankową saunę.


Mam też dla Was recenzję sprawdzonego serum redukującego  przebarwienia! Takie serum wyprodukował IWOSTIN. Serum na noc (cena ok. 35 zł) jest przeznaczone do pielęgnacji skóry z przebarwieniami różnego typu. W nocy w naszą skórę dogłębniej wnikają składniki, dlatego stosując serum na noc zyskujemy lepszy efekt! Jest on dość ciężki, więc skóra tłusta musi z nim uważać i najlepiej używać go punktowo! (w aptekach jest dostępna wersja punktowa). IWOSTIN Serum na noc redukujące przebarwienia delikatnie złuszcza naskórek, wybiela przebarwienia i hamuje aktywność melanocytów-są to komórki barwnikowe wytwarzające i magazynujące melaninę. Na mojej skórze serum spisało się doskonale. Pozbyłam się uporczywych przebarwień potrądzikowych i zadziałało naprawdę szybko! Już po dwóch tygodniach przebarwienia zniknęły! Teraz stosuję już tylko doraźnie :)


Jeśli macie pytania zapraszam makebeautyby@gmail.com
Pozdrawiam
Aleksandra


Brak komentarzy: