sobota, 12 stycznia 2013

WALCZ Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI !


Walka z niedoskonałościami skóry nie jest łatwa. Każda z nas chciałaby mieć piękną gładką cerę bez przebarwień, zaskórników i innych nieprzyjemnych problemów skórnych. Ja nie miałam skóry idealnej. I przez bardzo długi czas nie mogłam uporać się z zaskórnikami. Dopóki nie spotkałam go...



Avene TriAcneal krem na niedoskonałości i walkę z trądzikiem! W moim przypadku nie pomagało nic. Nie pomagały mikro dermabrazje u kosmetyczki, nie pomagały maseczki, zabiegi, kremy, maści. Moja skóra w ogóle nie współgrała i nie reagowała. Avene TriAcneal to odmienił i jest to zasługa jego składu. Dzięki zawartości kwasu glikolowego skóra zaczęła się złuszczać, a Retinadehyd uporał się z moimi zaskórnikami. Kosmetyki Avene robione są na bazie wody termalnej co dodatkowo koi skórę i zapobiega jej podrażnieniu. Dzięki czemu drobne zaczerwienienia znikają. Stosuję ten kosmetyk już od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona. 


Jego wydajność jest fantastyczna. Krem ma 30ml i wystarcza mi na 4-5mc codziennego stosowania! Przy tej wydajności jego cena jest niska! Kosmetyk dostępny jest w aptekach, często spotykam się z promocjami (koszt ok 50zł). Nie warto wydawać pieniędzy na coś co zawiera nieodpowiedni skład. Co w ogóle nie ma jak nam pomóc, bo jest tam więcej perfum i innych substancji, które czasem wzmagają powstawanie zaskórników, czy przebarwień. TriAcneal wystarczy stosować raz dziennie na noc. Ze względu na to, że podczas snu krem dogłębniej wniknie w skórę i zregeneruje ją. Poza tym krem ten ma żółtawy odcień.


Polecam go Wam serdecznie. Wiem co to znaczy bezsilność wobec problemów skórnych. Ale jest na to rada :) Same spróbujcie!



Jeśli macie jakieś pytania, piszcie!
A dziewczyny, które go wypróbowały proszę o opinię !

Aleksandra

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy mozesz napisac cos wiecej o tej kuracji? Czy mialas bardzo przesuszona skore i wysyp pryszczy? Ja jestem przed kuracja ale troche sie boje jak bedzie wygladala moja twarz w najgorszym statium...

Unknown pisze...

Mam skórę mieszaną, zazwyczaj wysyp pojawia się w strefie T czyli czoło, nos i podbródek. Mam również problem z zaskórnikami pojawiającymi się na żuchwie. Początkowo skóra nie reagowała ostro na Triacneal. Było to drobne mrowienie i delikatne wygładzenie. Używałam go codziennie na noc. Po tygodniu skóra zaczęła się złuszczać i musiałam używać peelingu i na jakiś czas odłożyć maść. Nie wyglądało to pięknie. Ale wolałam to niż dalej użerać się z problemem jakim jest trądzik. Po jakimś miesiącu zauważyłam, że zaskórniki zniknęły. Nie spowodowało to u mnie wysypu jednak nieco wysuszyło skórę. Nie stosuję już Triacneal codziennie. Gdy widzę, że coś nie pożądanego dzieje się z moją skórą nakładam miejscowo i problem po ok. 2 dniach znika. Pamiętaj jednak, że każda skóra jest inna i inaczej reaguje. Triacneal nie spowoduje wzmożenia wysypu jednak zmniejszy wydzielanie sebum. Ja mam problem z zaskórnikami. Nie jest to problem skórny, który łatwo wyleczy. Wiąże się to z nieodpowiednia dietą i stosowanymi kremami. Bywają to również problemy hormonalne, dlatego sama na sobie musisz sprawdzić jaka będzie reakcja. Proponuję na początek stosować co 2 dzień i obserwować skórę. Nie używaj w tym czasie nic dodatkowo (żadnych maści i kremów głęboko oczyszczających)Staraj się używać maści miejscowo i unikaj okolice ust i oczu to ważne ponieważ szczególnie przy ustach i oczach możesz narazić skórę na podrażnienie i złuszczenie (tam skóra jest bardzo wrażliwa)Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiem. Pozdrawiam Aleksandra

Anonimowy pisze...

Dzieki za odp ;)