poniedziałek, 14 stycznia 2013

TWOJA WŁASNA BRANSOLETKA

Witajcie!

Postanowiłam, że dziś podzielę się z Wami pomysłem na bransoletkę ! Mam nadzieję, że zainspiruje to Was i same postanowicie odświeżyć swoją starą biżuterię bądź po prostu zrobić własne oryginalne dzieło. Lubię mieć coś co sama zrobiłam. Lubię gdy ktoś pyta mnie "gdzie kupiłaś?", a ja mogę odpowiedzieć SAMA ZROBIŁAM :)


Potrzebne będą:

Bransoletka (może być stara, którą chcecie zmienić)

Modelina
Haczyki
Kombinerki
Bezbarwny lakier
Charmsy (możecie przyczepić nawet stare kolczyki jeśli macie jakieś ciekawe wzory :)



Zabawy z modeliną są dla mnie ogromną inspiracją. Ciągle wpadam na nowe pomysły! 
Uformujcie kulki, możecie mieszać kolory modeliny. Dzięki czemu uzyskacie większą mieszankę barw i powstaną dwukolorowe kuleczki.  Możecie ulepić sobie serduszko, miśka, króliczka, jabłuszko cokolwiek ! 


Gdy już uformujecie nie zapomnijcie wbić haczyk przed ugotowaniem ! Pisałam już wcześniej, że modeliny nie trzeba gotować. Jeśli są to małe elementy można je wrzucić do wrzątku i po ok. 5 min. powinny stwardnieć. Pomalujcie wszystko bezbarwnym lakierem jeśli modelina zmatowiała i gotowe !


Zajmie Wam to pewnie trochę czasu, ale efekt jest świetny ! Mnie to dodatkowo odpręża i relaksuje! 


Voilà ! Gotowe, a tak prezentuje się na ręku :)




Życzę owocnej pracy ! Jeśli zdecydujecie się  na zrobienie własnej bransoletki,  podzielcie się z nami swoimi dziełami makebeautyby@gmail.com


Pozdrawiam 
Aleksandra







Brak komentarzy: