środa, 19 marca 2014

SPOSÓB NA BLIZNY

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam produkt, który jest pomocny w walce z bliznami, rozstępami i przebarwieniami. Zbliża się lato i każda z nas chciałaby wyglądać pięknie. Posiadanie blizn czy rozstępów nie wchodzi w grę, ale jest krem który pomoże w zmniejszeniu lub nawet zniwelowaniu tych problemów. Mowa o kremie NOSCAR.

Krem z masy perłowej NoScar
Krem o białym kolorze i konsystencji delikatnego musu, mi osobiście przypomina bezę- mniam :)
Przy regularnym stosowaniu blizny spłycają się i rozjaśniają. Pomaga w walce z rozstępami i bliznami potrądzikowymi. Z "młodymi" bliznami radzi sobie bez większych problemów. Im starsza blizna tym ciężej będzie ją zlikwidować. Nie mniej jednak warto spróbować. Nawet delikatne blizny (np. od zacięcia się w trakcie depilacji) warto posmarować, by na lato nie było po nich śladu :)
Pamiętajmy, że należy dokładnie wmasowywać produkt w skórę. Można go dostać w większości aptek. Koszt to ok. 35zł za 50ml, ja zakupiłam swój w  APTEKA GEMINI . Dostępna jest również wersja w tabletkach, nie próbowałam dlatego ciężko jest mi cokolwiek o nich powiedzieć. Niemniej jednak krem serdecznie polecam!



Pozdrawiam
Aleksandra

2 komentarze:

Po prostu Kasia pisze...

Ja też polecam, używałam go i jest bardzo dobry ;)

Zielona Papryczkaa pisze...

Słyszałam o tym kremie wiele pochlebnych opinii więc również mogę go polecić. Sama mam w planach jego wypróbowanie :)