środa, 12 marca 2014

NAWILŻENIE NA WIOSNĘ !

Witajcie! 
Coraz więcej z Was skarży się na suchą skórę twarzy.Swędząca, spierzchnięta, łuszcząca się skóra, spowodowane jest to  zmianą pory roku. Po zimie nasza skóra jest przemęczona przez suche ciepłe powietrze w pomieszczeniach i zimne powietrze na zewnątrz. Przedwiośnie również nie jest dla niej łaskawe. Słońce jest bardzo nisko, grzeje mocno, do tego wiatr i dalsze ogrzewanie w pomieszczeniach sprawia, że skóra nie daje sobie z tym wszystkim rady. Musimy jej pomóc i BARDZO intensywnie ją nawilżać!
Czym nawilżyć naszą skórę twarzy? Mój sposób to olejki, o których nie raz już wspominałam. Nie polecę Wam żadnego dobrego kremu nawilżającego, który testowałam ponieważ ich nie używam. Moja skóra jest bardzo wymagająca i podatna na wszelkie "zatykające" specyfiki. Pisałam już parę razy o firmie Zrób Sobie Krem i wspomnę po raz kolejny.  Mój sposób na nawilżenie, które nie spowoduje powstania zaskórników to przemycie buzi hydrolatem z kwiatu lipy, następnie wmasowanie kwasu hialuronowego 1,5 %, następnie porządny masaż buzi frakcją olejową masła Shea. Na twarz nakładam ręczniczek namoczony w bardzo ciepłej wodzie i pozostawiam na chwilę. Gdy skóra jest jeszcze ciepła wmasowuję olejek arganowy lub płynną witaminę A. Taki zastrzyk nawilżenia powinien postawić skórę na nogi już po 2-3 zabiegach :)

Zrób Sobie Krem


Mam nadzieję, że się przydałam:)


Pozdrawiam 
Aleksandra

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Niezły rytuał :) Ja jedynie wklepuję mocno nawilżający krem na dzień a na wieczór mam zamiar zamienić zwykły krem na mocno odżywczy lub coś bardziej regenerującego aby skóra nabrała życia po tej zimie :)

Unknown pisze...

Moja skóra nie akceptuje kremów ;) musiałam wymyśleć dla niej inne nawilżenie. Witamina A i E w kremach na pewno pomoże odżywić Twoją skórę ;) pozdrawiam