niedziela, 9 lutego 2014

TRZY SZAMPONY, KTÓRE NAWILŻĄ TWOJE WŁOSY

Witajcie
Dziś o szamponach nawilżających włosy. Mam swoich trzech faworytów, na których zawsze mogę liczyć. Elektryzujące, puszące się, suche i łamliwe włosy to zmora zimy ogrzewania i ciągłych zmian temperatur. 
By uniknąć wszystkich tych niechcianych efektów, należy nawilżać włosy i szczególnie o nie dbać w tym okresie. Ograniczenie wysokich temperatur (suszenie, prostowanie) na pewno wyjdzie im na dobre. 
Mycie głowy jest bardzo istotne. Jeśli macie suche, zniszczone bądź puszące się włosy mam dla Was trzy szampony, które je nawilżą.



1. Dove Hair Therapy- to najlepsza seria produktów Dove moim zdaniem. Maski, odżywki i szampony pięknie działają na włosy!



2. Biovax Naturalne Oleje - o produktach Biovax na blogu było już sporo. Nie dziwne jest, że ich szampon trafił do kolekcji moich najlepszych :)


3. Nivea Intense Repair- Nie byłam przekonana do kosmetyków Nivea do pielęgnacji włosów, póki go nie poznałam !


To moje trzy ulubieńce, których używam naprzemiennie. Pomagają moim włosom przejść przez ten ciężki okres jakim jest zima :)

A jaki jest Wasz ulubiony szampon nawilżający?

Zapraszam na Facebook'ową stronę MakeBeautyBy 

Pozdrawiam
Aleksandra


Brak komentarzy: