środa, 22 stycznia 2014

PODŁAD DR IRENA ERIS MAKE UP ART


Witajcie!
Dzisiaj parę słów o podkładzie Dr Ireny Eris Make Up Art Illu Sphere (rozświetlająco-wygładzający). Trafił do mnie, bo miał wiele dobrych opinii. Zasugerowałam się i postanowiłam spróbować. 

Dr Irena Eris Make Up Art Illu Pphere 101

Podkład w ładnym opakowaniu z pompką. Make Up Art występuje również w wersji matującej, ja jednak wybrałam rozświetlenie, dla cery suchej i normalnej.
Aplikowany palcem zostawia delikatne smugi, trzeba go dobrze rozetrzeć, ponieważ jest dość gęsty, widać to na zdjęciu niżej. Najlepiej nakładać go pędzlem "stęplując" twarz, czyli dociskając pędzelkiem do buzi. Ma delikatne matowe wykończenie. Nie zakryje większych niedoskonałości. Niestety musimy w takim przypadku wspomóc się korektorem. Jest delikatny i pięknie wtapia się w skórę. Ma ładny zapach, jednak ja stronię od perfum zawartych w kosmetykach. Rozświetla  i wygładza skórę nadając jej świeży wygląd. Przed nałożeniem podkładu należy dobrze nawilżyć skórę jakimś kremem bądź olejkiem, będzie dużo lepiej się aplikował i wyglądał. Świetnie współpracuje z resztą kosmetyków: bronzerami, bazami pod cienie itd. Mój odcień to 101 Ivory NIE ZATYKA PORÓW :) Dostępny w drogeriach Douglas, Natura (promocja 35zł) i Rossman, aptece Supher Pharm (promocja 39,50zł ) lub w e-sklepie Dr Irena Eris TUTAJ również w promocji za 37,50zł W tej cenie na pewno warto go kupić.




Ten podkład na pewno dołączył do moich ulubieńców 

Kanebo Sensai lasting velvet
Rimmel Wake Me Up
Dr Irena Eris Make Up Art Illu Sphere
Bourjois 10 hour sleep effect
Bourojois Helthy Mix serum

Pozdrawiam
Aleksandra


Brak komentarzy: