sobota, 26 października 2013

BAZA POD CIENIE, SPOSÓB NA TRWAŁY MAKE UP

Witajcie!
Dziś o tym dlaczego warto używać bazy pod cienie. Każda z Was, która ma problem z wałkującymi się cieniami powinna używać bazy pod cienie. Powodem zwijania się cieni jest np. tłusta cera, czy opadająca powieka. Można temu zapobiec używając bazy pod cienie. Nie tylko dodaje intensywności kolorom, ale również utrwala makijaż oka. Dzięki niej make up nie rozmazuje się i trzyma się w  niezmienionym stanie przez cały dzień. Ich lepka konsystencja sprawia, że cienie lepiej przylegają.


Aplikowanie bazy pod cienie jest bardzo łatwe i trwa kilka sekund :) Wystarczy ODROBINĘ bazy nałożyć na opuszkę palca i wklepać, wmasować lub rozetrzeć ją na powiece (w zależności od własnych upodobań). Można również aplikować bazę pędzelkiem syntetycznym. Tym, które bazy nigdy nie używały nasuwa się teraz pytanie...JAKĄ BAZĘ UŻYWAĆ? 
Jak zawsze jest to sprawa indywidualna. Na rynku mamy wieeelki wybór baz pod cienie. Już prawie każda firma kosmetyczna ma taki produkt. Bazy są w słoiczkach, z aplikatorami, w tubce czy w kremie. Ich ceny wahają się od kilkunastu złotych do kilkudziesięciu.
Moim ulubieńcem (którego mam już ponad rok) jest baza ARTDECO ok. 38zł 5ml. Jest to jedna z droższych baz, można znaleźć tańsze np. z Essence, Virtual czy Kobo. Jednak jej wydajność jest ogromna! Mam ją rok i nie zużyłam jej nawet w połowie. Kolor jasnego beżu idealnie wtapia się w skórę.

Jak działa ARTDECO? Mam opadającą powiekę i zawsze miałam problem z rolującym się cieniem w zgięciu powieki. Taki efekt wygląda... delikatnie mówiąc nieestetycznie. Myślałam, że będę skazana na to już do końca świata i nic tego nie zmieni. Aż poznałam ją...moją bazę.
Początkowo miałam mieszane uczucia. Dziwnie się ją nakładało, wydawała się niezwykle lepka. Dosłownie przyklejała się do skóry. Jednak gdy się ją wklepuję aplikowanie staje się przyjemniejsze :) I dzięki jej lepkości cienie trzymają się calutki dzień!


Zachęcam Was do przetestowania takiej bazy na sobie. Jeśli macie problem z rozmazującymi się cieniami i ich rolowaniem taki kosmetyk na pewno Wam pomoże!

Pozdrawiam
Aleksandra

Brak komentarzy: