wtorek, 10 września 2013

KOLAGEN-REGENERACJA NASKÓRKA

Witajcie, ostatnio dużo o pielęgnacji :) musimy się jakoś przygotować na nadchodzącą zimę.
Mam dla Was obiecaną recenzję żelu Naturalny Kolagen Inventia, o którym pisałam  TUTAJ używałam go jako bazę do peelingu z korundem.


Żel kolagenowy nie zawiera mydeł z grupy SLS- szkodzą one skórze, a są powszechnie używane. Zawiera kolagen, który nawilża skórę i zmiękcza naskórek; aloes, który koi; glicerynę, która nawilża. Używam go, gdy moja skóra jest przesuszona i potrzebuje delikatnego żelu myjącego.  Regularne jego stosowanie sprawia, że skóra staje się bardziej delikatna i napięta. Daje fajne efekty nawilżenia, regeneracji i  ma naturalny skład . Jest bardzo wydajny. Jest najlepszym żelem jaki dotąd miałam okazję testować. Jednak ma jeden minus...cena...87 zł jest moim zdaniem zbyt wygórowana. Mam nadzieję, że producenci nieco popuszczą :) Dla wahających się... polecam spróbować. Jednak będę szukała czegoś co daje podobne efekty...w niższej cenie. Będę Was informować na bieżąco. 


Pozdrawiam
Aleksandra



Brak komentarzy: