czwartek, 28 lutego 2013

KOCIE OKO!

Witajcie!
Dziś moja propozycja na kocie oko! Uwielbiam zielony makijaż, dlatego dziś króluje zieleń. Jest to prosty makijaż. Użyłam tu dwóch odcieni zieleni: jaśniejszego w kącikach oczu i ciemniejszego w rogach. Użyłam również czarnej kredki w  partiach zagłębienia powieki i rogu, a następnie położyłam na nią ciemnozielony cień! Dodało to głębi makijażowi i podkreśliło go. By wzmocnić make-up użyłam soczystej czerwieni na ustach. Jeśli nie lubicie tak mocnych odcieni użyjcie błyszczyku w kolorze pudrowego różu, będzie świetnie się komponował i doda nieco subtelności :)




Kosmetyki:
Podkład Kanebo Sensai 202
Cienie do powiek: Queen Style (zieleń)
Czarna kredka do oczu: Golden Rose
Tusz do rzęs: Maybelline Colosal Volume Express
Róż: Rimmel Mach Perfection Blush
Pomadka: Revlon




Pozdrawiam
Aleksandra


Brak komentarzy: