niedziela, 27 stycznia 2013

UKOJENIE DLA TWOJEJ SKÓRY!

Witajcie !

Wasza skóra twarzy jest podrażniona i sucha? Stosowanie jakiegokolwiek kremu obciąża ją i powoduje powstawanie zaskórników i zatyka pory? Moja skóra jest właśnie taka! I mam na to radę. Przetestowałam wiele kremów, skóra sucha, tłusta, mieszana, normalna jest tego tyle, a mimo wszystko żaden nie pasował do mojej skóry ( mieszanej). LA ROCHE POSAY woda termalna w sprayu! Koi podrażnienia, likwiduje zaczerwienienia, zmniejsza przekrwienie, usuwa świąd, zwiększa elastyczność skóry, przyspiesza gojenie się ran, dzięki zawartości selenu hamuje powstawanie wolnych rodników. 

Używam jej przed makijażem, po demakijażu, przed snem i zawsze wtedy kiedy czuje, że moja skóra tego potrzebuje! Delikatnie nawilża moją skórę, zmniejsza podrażnienia i niesamowicie odświeża skórę! Już po kilku dniach stosowania  poprawia kondycję skóry. Polecam wypróbowanie koszt to. ok 23zł dostępna w aptekach.


Można wstawić spray do lodówki i używać schłodzone ! Idealne na lato do spieczonej słońcem skóry :) które już niebawem do nas zawita! :)

Pozdrawiam 
Aleksandra

Brak komentarzy: