czwartek, 24 stycznia 2013

OWOCOWA BRANSOLETKA

Witajcie !
Tak jak obiecałam, dziś kolejna inspiracja. Prosty sposób na zrobienie kolejnej modelinowej bransoletki, która będzie idealna na wiosnę i lato !

Potrzebne będą:

Modelina
Haczyki
Bransoletka charms
Kombinerki
Lakier bezbarwny


Zaczynamy od ulepienia kuleczek z modeliny. Wbijamy haczyki i wrzucamy do wątku na ok. 5 min. Jeśli nie macie dużo kolorów modeliny możecie  lakierem do paznokci urozmaicić sobie paletę barw :) Ja to zrobiłam, ale ostrzegam zajęło mi to długo i malowanie takich małych kuleczek nie jest takie proste jakby się wydawało :) Ale chyba warto !



Oto efekt końcowy! Mi to przypomina kolorowy winogron, a Wam?



Nie wiem jak Wy, ale ja już strasznie tęsknię za latem!
W zanadrzu mam już dla Was kolejną inspirację ! :) Będzie błyszcząco !


Pozdrawiam
Aleksandra

Brak komentarzy: