piątek, 11 stycznia 2013

KOCIE ZABAWY

          Kobiety i koty rozumieją się doskonale, bo są do siebie podobni. Wolność, niezależność i kapryśność to coś co nas łączy. Z racji tego, że za miesiąc będziemy obchodzić dzień kocura postanowiłam zrobić gadżet, który będzie mruczał mi w uszach:) Za oknem sypie śnieg więc zachęcam tych którzy ulepili już bałwana do ulepienia sobie modelinowych kolczyków.


Potrzebne będą:

-Modelina (kolor jest tu obojętny, niech zadziała Wasza wyobraźnia)
-Bigle i haczyki do kolczyków (można zamówić je w sklepach internetowych za naprawdę małą cenę, gotowe są również zestawy do robienia kolczyków z modeliny)
-Kombinerki
-Bezbarwny lakier
-Brokat

Modelinę musimy rozgnieść w rękach, gdy będzie już miękka formujemy poszczególne fragmenty naszego kocura (zdjęcie poniżej)


Wszystkie elementy łączymy ze sobą. Nie zapomnijmy o biglu, który trzeba wbić przed ugotowaniem. Gdy wszystko już połączymy modelinę trzeba ugotować bądź upiec. Ja zdecydowanie bardziej polecam ugotowanie, bo piekarnik może przypalić modelinę. Możecie również ugotować wodę, wrzątek wlać do miseczki i wrzucić tam po prostu swoje koczyki. Zostawić na ok. 5 min modelina powinna stwardnieć.


Ugotowane koty możemy już pomalować lakierem bezbarwnym i ozdobić ogonek brokatem. Następnie należy przyczepić haczyki przy pomocy kombinerek. Użyłam tu fioletowej modeliny, bo niestety nie posiadałam białej. Jeśli macie taki problem nie martwcie się. Modelinę można malować lakierem do paznokci. W każdej chwili możecie zmienić ich kolor ! 


No i gotowe !


Mruczącego noszenia!


Aleksandra 

Brak komentarzy: